خط مشی رایان ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ، تعمیر سینمای خانگی ، تعمیر دی وی دی پلیر و به طور کلی مجموعه لوازم صوتی و تصویری با تکیه بر متخصصین مجرب و متعهد و بالاترین کیفیت ممکن است.
رایان نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه و دارای مجوز فعالیت از اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری استان تهران می باشد.

 تعمیرات تلویزیون / تعمیر تلویزیون در منزل

متخصصین رایان در برندهای مختلف در اولین تماس شما با دریافت مدل کد دستگاه معیوب و ایراد ظاهری دستگاه کلیه اطلاعات لازم مانند مراحل عیب یابی و تعمیر ، قطعه و یا قطعات معیوب ، مدت زمان لازم و هزینه تقریبی تعمیرات را در اختیار شما قرار می دهند: همچنین تکنسین های مجموعه رایان آمادگی دارند کلیه مراحل تعمیرات را در منزل و محل شما به انجام رسانند و در صورت نیاز به حمل دستگاه به کارگاه، کلیه مراحل حمل ( رفت و برگشت ) و تست ، تنظیم و تحویل دستگاه را به طور کامل بعهده بگیرند. لازم بذکر است در صورت نیاز به حمل دستگاه به کارگاه انجام کلیه خدمات تعمیرات پس از عیب یابی اولیه و تعیین هزینه تقریبی تعمیرات لازم با هماهنگی کامل و کسب اجازه از مشتری انجام خواهد شد و تا این مرحله هیچ هزینه ای جهت مراحل اولیه عیب یابی دریافت نخواهد شد..

 تعمیر سیستم های صوتی ( تعمیر سینمای خانگی / تعمیر دی وی دی پلیر )

در بخش خدمات سیستم های صوتی ( تعمیر سینمای خانگی / تعمیر دی وی دی پلیر ) ارائه اطلاعات اولیه لازم مانند مراحل عیب یابی و تعمیر ، قطعه و یا قطعات معیوب ، مدت زمان لازم و هزینه تقریبی تعمیرات به مانند سیستم های تصویری در اولین تماس انجام خواهد شد اما بدلیل تفاوت ساختاری این مجموعه از دستگاه ها و نیاز به ابزار متفاوت در مراحل تست و عیب یابی اولیه، امکان ارائه خدمات در منزل و محل مشتریان محترم امکانپذیر نیست اما جهت فراهم آوردن آسایش مراجعین محترم امکان حمل و نقل دستگاه از محل مشتریان و برگشت دستگاه پس از مراحل عیب یابی ، تعمیر و تست فراه شده است. بدیهی است در این مرحله هم انجام کلیه خدمات تعمیرات، پس از عیب یابی اولیه و تعیین هزینه تقریبی با هماهنگی کامل و کسب اجازه از مشتری انجام خواهد شد و تا این مرحله هیچ هزینه ای جهت مراحل اولیه عیب یابی دریافت نخواهد شد

Comments